انواع ملافه و کاربردهای آن
نوشته شده توسط : یاتای

راهنمای جامع انواع ملافه و وسایل مهم

ملافه یکی از قسمت های دکوراسیون منزل است که شامل چندین مورد با انتخاب های متنوع در بافت ها و سبک ها است. با داشتن لایه های ورق و عناصر متنوعی ، انتخاب محصولات تختخواب برای ساخت تخت خواب شما می تواند کمی گیج کننده باشد. علاوه بر این ، انتخاب تختخواب شما یک جنبه اساسی برای تعیین راحتی و زیبایی اتاق خواب شماست. بنابراین ، باید در انتخاب دقت کنید. برای ایجاد یک تختخواب با تصویر کامل و مستقیم از مجله دکوراسیون منزل ، باید درک درستی از محصولات مختلف تختخواب داشته باشید زیرا این امر خرید شما را بسیار آسانتر می کند. این شامل چندین لایه از ورق و پوشش است که برای توابع مختلف استفاده می شود.

روتختی

روتختی یک روکش تزئینی است که روی تخت کشیده می شود. در بالای ورق ها و سایر روکش ها قرار می گیرد. از پارچه نازک مانند پنبه ، چنیل یا پشم ساخته شده است. روتختی یک تکه همه جانبه است که کل تختخواب را در بر می گیرد و تمام راه را به زمین امتداد می دهد. این محصول تختخواب روشی سنتی برای زیبایی ظاهری به تخت خواب است.

روتختی


لحاف روتختی

لحاف روتختی پارچه ای تزئینی است که شبیه به یک روتختی است. بر خلاف روتختی که کل تختخواب را بپوشاند ، یک روتختی بالشها را پوشش نمی دهد. این تختخواب سبک وزن یا لحاف یا بافته است. این طراحی شده است که به عنوان یک افزودنی زینتی ، از روتختی ضخیم تر استفاده کند.

لحاف

لحاف روتختی یک پتو ضخیم ، کرکی است. این لحاف پر از الیاف مصنوعی به طور مساوی توزیع شده ، پرهای پایین ، ابریشم یا پشم است.در طیف گسترده ای از رنگ ها ، الگوها و سبک هاست. یک لحاف روتختی شیک و زیبا که در تاثیر بسزایی در اتاق خواب دارد.

لحاف

پتــو

پتو یک قطعه پشمی بزرگ ، مستطیل یا مربعی است که به عنوان روکش روی تخت برای گرم کردن استفاده می شود. این وسایل رختخواب را گرم می کند و هنگام خواب یا دراز کشیدن ، سرنشین تخت را گرم نگه می دارد. معمولاً از پشم ، پلی استر ، پنبه ، مخمل میکرو فیبر یا ترکیبی از الیاف ساخته می شود. بعضی از افراد از پتو به تنهایی استفاده می کنند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند یک لایه ای برای تزئین تخت استفاده می کنند.

پتو تخت

دامن تخت

دامن تخت یک تکه پارچه تزئینی است که بین جعبه فنر و تشک قرار می گیرد. از طرفین تشک تا کف امتداد می یابد. هدف اصلی دامن تخت ، پنهان کردن طرفین فنر جعبه و در عین حال ظاهری شیک به تخت می دهد.

دامن تخت

بالش

بالش یک ماده مهم در رختخواب است که در هنگام استراحت شخص در هنگام خواب از بدن برای حمایت از بدن استفاده می شود. این یک کیسه پارچه مستطیلی است که با مواد نرم پر شده است تا راحت باشد. پرها ،  الیاف مصنوعی ، فوم حافظه  برخی از قطعات معمول هستند. اما اگر به بالشهای مصنوعی حساسیت دارید ، می توانید بالش های ارگانیک را برای خواب خوب بخرید.

انواع بالش متنوعی برای ساخت تخت مناسب وجود دارد که شامل بالش های قاره ای یا یورویی ، بالش های تزئینی ، بالش های خواب آور و بالش های تقویتی می باشد. یک بالش قاره ای یک بالش مربع بزرگ است که در مقابل تخت قرار می گیرد. یک بالش تزئینی به عنوان یک قطعه تزئینی روی تخت استفاده می شود. در شکل ها و اندازه های مختلفی موجود است. یک بالش خوابیده به شکل مستطیل شکل است. این بالش معمولاً برای حمایت از سر هنگام خواب است. سرانجام ، یک بالش بلند باریک (لوله‌ای) است که پشتی یا بازوی یک شخص را پشتیبانی می کند. این شبیه به بالش بدن است که در ایالات متحده استفاده می شود و در هنگام خواب در آغوش گرفته می شود.

بالش

محافظ بالش روکشی است که برای بالش های خوابیده استفاده می شود. این یک مورد قابل جدا شدن است که یک زیپ یا یک بازشو در یک انتها برای قرار دادن بالش وجود دارد. یک بالش معمولاً از پارچه نرم مانند پنبه ساخته می شود و برای جلوگیری از سوزش و آسیب پوست باید حداقل دو بار در هفته عوض شود.

بالش

امیدواریم مطالب بالا مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و همچنین خرید محصولات تخت خواب، روتختی، بالش و تشک به وب سایت یاتای مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان فروشگاه اینترنتی یاتای با شماره هایی که در زیر درج شده است تماس حاصل فرمایید.

021-66274015-19

 

 

منبع:dormio.ca





:: برچسب‌ها: لحاف تخت , روتختی , تشک طبی , تشک تحت , بالش , تخت خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: